بررسی انتقادی از مسائل STEM_ و چالش ها-مسیر یابی
یک مدل مبتنی بر تمرین دانش آموزان STEM_ STEM در صحنه
استفاده از تئوری های مدیریت برای آموزش STEM_ مورد تجزیه و تحلیل SWOT
بستن شکاف دستاوردی از یک پرسپکتیو بین المللی_ تبدیل کننده STEM برای آموزش مؤثر-اسپرینگر هلند (2014)
شناخت، فراشناخت و فرهنگ در آموزش STEM _ یادگیری، تدریس و ارزیابی
کمیته مدارس یا برنامه های بسیار موفق درK-12 STEM
ایجاد محتویات STEM مبتنی بر پروژه_ راه واقعی
طراحی، ساخت، بازی _ رشد نسل بعدی مبتکران STEM- مسیریابی (2014)
کتاب راهنمای تحقیق درباره آموزش STEM مبتنی بر ابر برای نتایج یادگیری پیشرفته
بهبود نتایج آموزش K-12 STEM از طریق مرجع یکپارچه سازی فن آوری و مرجع اطلاع رسانی (2016)
آموزش K-12 STEM - دستیابی به موفقیت در پژوهش و عمل
فلسفه آموزش STEM _ یک تحقیق انتقادی - پالگراو مکمیلیان(2015)
رباتیک در آموزش STEM - طراحی مجدد تجربه
اصلاحات آموزشی متوسطهSTEM - پالگراو مکمیلیان (2011)
آموزش علوم کامپیوتر هوشمند STEM محور
آموزش و پرورش STEM و ICT در محیط های هوشمند-انتشارات بین المللی اسپرینگر-2016
آموزش STEM در خردسال ثانویه _ حالت بازی
25پروژه فوق العاده جالب -STEM Lab ساخت، اختراع، ایجاد، کشف
کتاب راهنمای دانشجوییSTEM-مطبوعات انجمن معلمان علوم ملی (2011)
یک مکمل برنامه درسی علمی برای کلاس های دبیرستان های ابتدایی و راهنمایی - نسخه معلم
آموزش موفق K-12 STEM _ شناسایی رویکردهای مؤثر در علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (2011)
آموزش STEM در دوره متوسطه _ کمک به معلمان برای برطرف کردن چالش –آگاهی (2014)
عدم اطمینان و نمودار در کار کشف - پیامدهای کاربردی و کاربردهای آموزش STEM